Gps:n suojakotelokin valmistui,samaa keinonahkaa kuin Yamahan penkin verhoilu + palanen jotain läpinäkyvää movia, joka tuntui kestävän pakkasta särkymättä.
Virtalähde joka tekee +5 voltin jänitteen akkujänniteestä. Omaa valmistetta.
Ohjauspylväästä löytyy vielä jonkunlainen paikka muuntimelle.
Liitin lisälaitteiden virralle löytyy kuomun johtosarjasta. Ympyröidyissä liittimissa on jännite kun avain on ON-asennossa (koneen ei tarvitse käydä (akullinen kelkka)).

Johto laitettiin kulkemaan alkuperäisten kaapelien kanssa saman suojan sisään
Johton lisättiin sulake latta-abikoliittimillä (7.5A).

Sitten johtoihin uros-latta-abikoliitimet ja kytkentä kuomun johtosarjaan.
Siinä se...gps käynnistyy kun virrat laittaa avaimesta päälle, ja sammuu 30s kuluttua kun avaimen kääntää OFF-asentoon.
Samalla tuli tehtyä tankolaukku, esim kelkan papereita,laseja jne varten.
Koeajoakin on vähän päässyt ajamaan. Niiden perusteella GPS toimii hienosti, reitillä ajaessa kertoo ajetaanko 'vesistön ylitystä' ja 'maksullista reittiä'.
Toivottavasti lunta alkaa tulemaan lisää pian... ja paljon.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti